Justyna uczestniczyła w programie Summer Work & Travel latem 2001r., 2002r., i 2003r., w Williamsburg, Virginia, gdzie pracowała w basenach parku wodnego, odpowiedzialna za jakość wody i tez jako ratownik wodny.  Obecnie pracuje w Polsce, w firmie farmaceutycznej, i wspomina:

Przede wszystkim dzięki uczestnictwu w programie nauczyłam sie języka angielskiego, którego  nie miałam w szkole ani na studiach w stopniu umożliwiającym swobodne sie nim posługiwanie, przełamałam jednocześnie barierę obawy przed mówieniem.

 Żeby przeczytać więcej, proszę kliknąć link poniżej!

 Żeby podzielić się waszymi doświadczeniami i wziąć udział w losowaniu upominka od ambasady, proszę wypełnić tę ankietę.

 Co z Twoich wakacji w Stanach Zjednoczonych najbardziej Ci się podobało?

Poznawanie języka, odmiennej kultury bycia, kultury życia i kultury pracy drugiego narodu. Milo wspominam poznawanie kraju tak w sensie architektury jak i bogactw przyrody innego kontynentu.  
Jakie umiejętności zdobyłaś  w trakcie programu SWT (np. znajomość języka angielskiego) i w  jaki sposób pomogły Ci one w znalezieniu pracy po ukończeniu studiów?

Przede wszystkim dzięki uczestnictwu w programie nauczyłam sie języka angielskiego, którego  nie miałam w szkole ani na studiach w stopniu umożliwiającym swobodne sie nim posługiwanie, przełamałam jednocześnie barierę obawy przed mówieniem. Program ten na pewno ukształtował moja osobowość dzięki szerokiej gamie zdobytych w jego trakcie doświadczeń. Zaowocowało to, w co głęboko wierze, zwiększeniem szans na otrzymywanie pierwszej pracy i każdej kolejnej.  

 

Czy rekomendowałabyś ten program obecnym studentom?

Tak, w 100% tak. Rekomendowałabym wszystkim nawet tym, którzy nie znają języka lub znają tylko jego podstawy, ponieważ ja byłam jedna z takich właśnie osób i do dziś uważam, ze decyzja o wzięciu udziału w tym programie była jedna z moich życiowo najlepszych.